Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza
Ogłoszenie o sprzedaży samochodu służbowego:
1. Nazwa i siedziba sprzedającego:
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
ul. Starowiejska 60, 08-110 Siedlce
tel. 25 644 95 62
e- mail: sekretariat@stbs.siedlce.pl
www.stbs.siedlce.pl
2. Przedmiot sprzedaży:
Samochód ciężarowy, marki Ford Transit Courier
o następujących danych technicznych:
· Rok produkcji: 2014
· Data pierwszej rejestracji: 20.01.2015 r. (w Polsce)
· Nr rejestracyjny: WS 8130A
· Paliwo – olej napędowy
· Skrzynia biegów manualna
· Liczba miejsc: 2
· Nr identyfikacyjny (VIN): WF0WXXTACWEA35244
· Pojemność/moc silnika: 1499 cm ³, 55 kW
· Rodzaj nadwozia: Furgon, drzwi przednie 2 szt. (kierowca, pasażer), drzwi tylne podwójne
· Przebieg: 200 202 km
· Badania techniczne ważne do: 02.04.2025 r.
· Kolor: biały
· Stan pojazdu: pojazd garażowany, posiada niezbędny przegląd techniczny,
Wyposażenie:
ABS
Klimatyzacja
2 x Airbag / kierowca , pasażer /
Wspomaganie kierownicy
Radio
Hak
Komplet kluczyków 2 szt.
Posiadamy instrukcję obsługi w języku polskim
3. Miejsce i termin w którym można obejrzeć oferowany samochód:
Przedmiot sprzedaży można obejrzeć w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym Siedleckiego „TBS” przy ul. Prusa 18 w Siedlcach po wcześniejszym jednodniowym uzgodnieniu telefonicznym. Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 501-930-822, osoba do kontaktu Kierownik Działu Techniczno-Eksploatacyjnego.
4. Informacje dotyczące ceny:
a) Cena oferowana wynosi: 14 000,00 zł netto,
do oferowanej ceny należy doliczyć VAT (cena netto 14 000,00 zł. + podatek VAT 3.220,00 zł = 17 220 zł.)
Sprzedający dopuszcza możliwość negocjacji ceny z potencjalnymi kupującymi.
5. Inne informacje:
Dodatkowych informacji o sprzedaży udzielają pracownicy Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. w siedzibie Spółki, 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 60 lub telefonicznie:
w sprawach technicznych - tel. 501 930 922
w sprawach formalnych – tel. 25 655 95 62
W załączeniu zdjęcia oferowanego samochodu
Ford-1.jpg
Fot. 1-14 zdjęcia oferowanego samochodu
Format: jpg, rozmiar: 2.9 MB, opublikowano: 06.20.24, 119 pobrań
Ford-2.jpg
Format: jpg, rozmiar: 3.5 MB, opublikowano: 06.20.24, 108 pobrań
Ford-3.jpg
Format: jpg, rozmiar: 2.9 MB, opublikowano: 06.20.24, 88 pobrań
Ford-4.jpg
Format: jpg, rozmiar: 3.4 MB, opublikowano: 06.20.24, 80 pobrań
Ford-5.jpg
Format: jpg, rozmiar: 1.8 MB, opublikowano: 06.20.24, 82 pobrań
Ford-6.jpg
Format: jpg, rozmiar: 2 MB, opublikowano: 06.20.24, 70 pobrań
Ford-7.jpg
Format: jpg, rozmiar: 3.4 MB, opublikowano: 06.20.24, 82 pobrań
Ford-8.jpg
Format: jpg, rozmiar: 2 MB, opublikowano: 06.20.24, 70 pobrań
Ford-9.jpg
Format: jpg, rozmiar: 1.8 MB, opublikowano: 06.20.24, 72 pobrań
Ford-10.jpg
Format: jpg, rozmiar: 2.3 MB, opublikowano: 06.20.24, 70 pobrań
Ford-11.jpg
Format: jpg, rozmiar: 2.2 MB, opublikowano: 06.20.24, 72 pobrań
Ford-12.jpg
Format: jpg, rozmiar: 2.8 MB, opublikowano: 06.20.24, 66 pobrań
Ford-13.jpg
Format: jpg, rozmiar: 2.9 MB, opublikowano: 06.20.24, 70 pobrań
Ford-14.jpg
Format: jpg, rozmiar: 2.9 MB, opublikowano: 06.20.24, 75 pobrań
UWAGA!
Siedleckie „TBS” Sp. z o. o. informuje o wznowieniu od dnia 8 czerwca 2020 r. bezpośrednich przyjęć interesantów wstrzymanych w celu zapobiegania rozpowszechnianiu się koronawirusa SARS-CoV-2.
Wznowienie przyjęć będzie dotyczyło tylko spraw wyjątkowych i bardzo ważnych. W dalszym ciągu prosimy o załatwianie spraw drogą elektroniczną, telefoniczną lub pisemną za pośrednictwem poczty tradycyjnej (również sprawy dotyczące dodatków mieszkaniowych).
Osoby, które zdecydują się na bezpośrednią wizytę w „TBS” Sp. z o. o. będą proszone pojedynczo, powinny być w maseczkach ochronnych i rękawiczkach.
Druki wszystkich wniosków są do pobrania na stronie internetowej STBS w zakładkach: Mieszkania STBS oraz Mieszkania komunalne.
Wypełnione wnioski należy przesyłać pocztą lub pozostawić w oznaczonej skrzynce pocztowej przy drzwiach wejściowych do siedziby Spółki.
tel. 25 633 66 20, 25 644 95 62, e-mail: sekretariat@stbs.siedlce.pl
Przepraszając za niedogodności i utrudnienia, jednocześnie informuję, że wszelkie działania są podejmowane w trosce o Państwa bezpieczeństwo.
INFORMACJA DLA NAJEMCÓW W TRUDNEJ SYTUACJI FINASOWEJ
Siedleckie „TBS” Sp. z o.o. informuje, że osoby, które ze względu na niski poziom dochodów, nie są w stanie opłacać czynszu mogą podjąć starania o uzyskanie pomocy finansowej w formie dodatku mieszkaniowego.
O dodatek mieszkaniowy mogą się ubiegać osoby, które:
są najemcami mieszkań w zasobach Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. oraz komunalnych zasobów Miasta Siedlce,
mają tytuł prawny do zajmowanego lokalu mieszkalnego i ponoszą wydatki związane z jego zajmowaniem,
Osobom zainteresowanym i spełniającym ww. warunki, Siedleckie „TBS” Sp. z o.o., jako zarządca budynku, wypełnia wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego.
Wypełnione wnioski przesyłamy pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 25 633 66 20.
OGŁOSZENIE
Czas pandemii to szczególnie trudny okres, kiedy w związku z trwającą izolacją i trudnościami wynikającymi z pandemii zwiększone jest zapotrzebowanie na pomoc dla rodzin z problemem alkoholowym i problemem przemocy.
W stosunku do osób z problemem alkoholowymi i ich rodzin możliwe jest wsparcie w postaci działań prowadzonych przez Miejską Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Komisja wszczyna czynności zmierzające do podjęcia przez osoby uzależnione od alkoholu leczenia odwykowego, w tym motywowanie osób spożywających alkohol do abstynencji , jak również skierowanie osób potrzebujących do odpowiednich instytucji pomocowych, w tym również stowarzyszeń działających na terenie miasta. W celu zgłoszenia osoby do Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych należy pobrać ze strony internetowej urzędu miasta wniosek a następnie w wersji papierowej bądź e- mail (mkrpa@um.siedlce.pl) złożyć do Urzędu Miasta Siedlce.
Oferta jednostek zajmujących się terapią młodzieży i dorosłych obejmuje aktualnie teleporady oraz możliwość wirtualnej terapii grupowej. Wraz ze zmianą rygoru obostrzeń w kontekście pandemii działania placówek zmierzają do bezpośrednich kontaktów z pacjentami.
Szanowni Państwo,
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. od 01.01.2019 r. wprowadza dla najemców internetowy dostęp do kartotek finansowych – aplikację E-kartoteka, która pozwala w prosty sposób sprawdzić stan salda najemcy oraz wysokość jego opłaty miesięcznej.
W najbliższych dniach nasi pracownicy dostarczą do wszystkich najemców kopertę zawierającą indywidualny login i hasło do internetowego dostępu do aplikacji E-kartoteka wraz z instrukcją pierwszego logowania.
Najemca po otrzymaniu loginu i hasła, logując się pierwszy raz do serwisu internetowego powinien wejść na stronę internetową Siedleckiego „TBS” http://www.stbs.siedlce.pl/ i kliknąć w zakładkę E-kartoteka znajdującą się po prawej stronie ekranu. Wyświetli się strona logowania do E-kartoteki.
Korzystając z otrzymanego loginu i hasła należy zalogować się do serwisu. Przy pierwszym logowaniu należy zmienić hasło dostępu do serwisu oraz podać swój adres poczty internetowej. Informacje te są konieczne do odzyskania hasła w przypadku jego utraty.
Serwis zawiera informacje dotyczące kartoteki finansowej najemcy oraz wymiar opłat miesięcznych. Serdecznie zachęcamy do skorzystania z serwisu.
Dodatkowe informacje można otrzymać w Biurze obsługi najemców tel. 25 633 66 20.
INFORMACJA
Od dnia 25-05-2018r. w Siedleckim Towarzystwie Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. został powołany Inspektora Ochrony Danych. Z inspektorem możesz skontaktować się mailowo iod@stbs.siedlce.pl lub listownie na adres: Inspektor Ochrony Danych, Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Starowiejska 60 08-110 Siedlce.
Przetwarzamy Twoje dane zgodnie z RODO
Co oznacza skrót RODO
Odnosi się on do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Od kiedy RODO będzie stosowane
Od 25 maja 2018 r.
Jaki jest cel wprowadzenia RODO
Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych. Zmiana przepisów sprawi, że przepisy w zakresie ochrony danych osobowych na terenie UE będą jednolite.
Kto jest administratorem Twoich Danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Starowiejska 60 08-110 Siedlce, którym kieruje Prezes Zarządu.
Kim jest inspektor danych w STBS Spółka z o.o. i jak się z nim kontaktować
Jest to osoba, z którą możesz się skontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz skontaktować się mailowo (iod@stbs.siedlce.pl) lub listownie na adres:
Inspektor Ochrony Danych, Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Starowiejska 60 08-110 Siedlce.
Na podstawie jakich przepisów przetwarzamy Twoje dane osobowe
Na podstawie następujących aktów prawnych:
- ustawy z dnia 26 października 1995 r. o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 79),
- ustawy z 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1577),
- ustawy z 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 71, poz. 733 z późn. zm.),
- innych szczegółowych przepisów.
W jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby dopełnić obowiązków, które wynikają z przepisów prawa. Cele te wynikają z powyższych ustaw. W szczególności realizujemy zadania, które należą do zakresu działania Siedleckiego TBS Sp. z.o.o.:
- obsługujemy kandydatów na najemców, najemców w sprawach dotyczących wniosków, kwestii bieżących i płatności na rzecz STBS Sp. z.o.o.,
- w celu wypełnienia zadań statutowych gromadzimy i aktualizujemy dane dotyczące najemców;
- przyjmujemy i rozpatrujemy sprawy, z którymi zwracają się do nas nasi klienci;
- prowadzimy wynajmowanie lokali użytkowych znajdujące się w budynkach towarzystwa;
- sprawujemy zarząd nieruchomościami mieszkalnymi i niemieszkalnymi niestanowiącymi własności STBS Sp. z.o.o.;
- prowadzimy inną działalność związaną z budownictwem mieszkaniowym i infrastrukturą towarzyszącą.
Jakie są Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Masz prawo zgodnie z zapisami w RODO m.in. do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz innych czynności, które wykonywane byłyby niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych.
Wnioski w sprawie realizacji Twoich praw dotyczących danych osobowych możesz złożyć:
- osobiście w siedzibie naszej jednostki,
- elektronicznie,
- listownie na adres naszej jednostki: STBS Spółka z o.o. ul. Starowiejska 60 08-110 Siedlce
Adresy naszej jednostki organizacyjnej znajdziesz na stronie www.stbs.siedlce.pl.
OGŁOSZENIE
Siedleckie „TBS” Sp. z o.o. uprzejmie informuje, że od dnia 01 stycznia 2016 r. wykonuje we własnym zakresie obsługę administracyjną własnych nieruchomości oraz zasobów komunalnych Miasta Siedlce. Administracja znajduje się przy ul. Prusa 18 w Siedlcach.
Zaistniałe awarie i usterki należy zgłaszać w Administracji: 08-110 Siedlce, ul. Prusa 18 od poniedziałku do piątku w godz. 7:45 – 15:45.
- telefon 729 559 768
- dyżur całodobowy i świąteczny 792 277 715
Administatorzy zasobów lokalowych 501 930 822, 501 930 844, 501 930 866
e-mail: administracja@stbs.siedlce.pl