Zamówienia
Informacja o zamówieniach poniżej 30 000 euro - 2019 r.
Informacja o zamówieniach poniżej 30 000 euro - 2018 r.
Siedleckie „TBS” Sp. z o.o. poszukuje firmy, do wykonania remontu balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych Siedleckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. przy ul. Niepodległości 10 i 10A oraz Unitów Podlaskich 7A Siedlcach. Wykonawca może dokonać remontu balkonów w jednym dowolnie wybranym budynku lub w większym zakresie. Umowa zostanie zawarta zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Zainteresowanych prosimy o kontakt pod nr telefonu Tel 25- 644-95-62, 25-633099-37
STBS. 201 /2018 Siedlce, 13 lipca 2018 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy na: „Wykonanie monitoringu terenu przed wielorodzinnym budynkiem mieszkalnym Spółki przy ul. Daszyńskiego 6 w Siedlcach”. Usługę należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją. Informację o zaproponowanych do wykonania monitoringu urządzeniach należy wpisać do formularza ofertowego lub dołączyć do oferty. Zapytanie ofertowe prowadzone jest w trybie § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 € Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia procedury w dowolnym momencie postępowania. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 w Siedlcach, po zaakceptowaniu wyników postępowania przez Zarząd Spółki.
Termin złożenia oferty: do 20 lipca 2018 r.
Usługę należy wykonać do dnia 28 września 2018 r.
Specyfikacja urządzeń i wykonania instalacji monitoringu:
Planowany system monitoringu składa się z 4 kamer, 1 rejestratora, 1 monitora oraz niezbędnych elementów montażowych i akcesoriów. Zapis z monitoringu powinien być przechowywany przez 30 dni a po tym okresie niszczony. W uzasadnionych przypadkach powinna być możliwość zgrania zapisu przez upoważnione osoby.
Kamery:
- wykonanie zewnętrzne
- obudowa wandaloodporna tulejowa,
- szczelna, odporna na niekorzystne warunki atmosferyczne IP67,
- rozdzielczość przetwornika 4 MPix,
- wbudowany oświetlacz podczerwieni o zasięgu 30 m
- funkcje obrazu: 3D-DNR, WDR, BLC,
- sprzętowy WDR: 120 dB,
- regulowana ogniskowa obiektywu 2,8 – 12 mm
- zasilanie DC 12 V lub PoE (zgodne ze standardem 802.3af).
Rejestrator:
- współpraca z dostarczonymi kamerami
- ilość obsługiwanych kamer – min. 4 szt.
- ilość obsługiwanych dysków – 2 szt.
- 2 dyski o pojemności 6 TB (prędkość obrotowa - 7200 rpm, bufor – 256 MB, Interfejs – SATA III),
- rozdzielczość zapisu 5 Mpix,
- wbudowany min. 4 kanałowy switch PoE
- możliwość pracy w sieci
Monitor:
- współpraca z rejestratorem
- przekątna ekranu min. 19”
Pozostałe elementy montażowe i akcesoria:
- szafa wisząca wyposażona w listwę zasilającą 19” 1U, półkę 1 U – 1 szt.
- elementy montażowe
- kamery montowane na ścianach pokrytych styropianem o gr. 15 cm
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem i opisem przebiegu i sposobu wykonania instalacji.
Projekt umowy, formularz ofertowy i schemat monitoringu są dostępne u Zamawiającego.
Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62.
STBS.Z. 65 / 2018 Siedlce, dnia 6 marca 2018 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy na: „Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze w zakresie ochrony danych osobowych w tym do 25 maja 2018 r. pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI) a w okresie późniejszym Inspektora Ochrony Danych w Siedleckim Towarzystwie Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach ul. Starowiejska 60 w okresie od dnia 1. 04. 2018 r. do dnia 31. 12. 2020 r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
- Wykonali w przeciągu ostatnich trzech lat, co najmniej jedną usługę ABI która trwała min. 12 miesięcy dla instytucji zajmującej się obsługą nieruchomości lub dewelopera.
- Wykonali w przeciągu ostatnich trzech lat, co najmniej trzy usługi w zakresie ochrony danych osobowych,
- Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie w dziedzinie ochrony danych osobowych oraz umiejętności wypełnienia zadań określonych w RODO do wykonania zamówienia,
- W przypadku firm i osób prowadzących działalność posiadają profil działalności który upoważnia do wykonania usługi w zakresie ochrony danych osobowych. W przypadku osób fizycznych posiadają kwalifikacje do wykonania usługi poświadczone odpowiednimi kursami, certyfikatami.
- Spełniają warunki określone w art. 36a ust 5 ustawy o ochronie danych osobowych, tj.: posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych.
- Nie byli karani za umyślne przestępstwo.
W celu potwierdzenia spełniania warunków wskazanych w zapytaniu ofertowym Wykonawca w ofercie oświadcza, że spełnia łącznie wszystkie warunki, Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do niezwłocznego dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających spełnianie warunków:
- w pkt. 1, 2 i 3 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć referencje.
- w pkt. 4, 5 i 6 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć właściwy wypis z rejestru KRS/CIDG lub zaświadczenia ukończenia kursów, certyfikaty oraz wypis z rejestru KRK
Oferent powinien przygotować i przedłożyć ofertę na formularzu dostępnym u zamawiającego.
Termin składanie ofert: do dnia 15 marca 2018 r. do godz. 10.00,
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia procedury w dowolnym momencie postępowania. Zamawiający przyzna wykonanie zamówienia Wykonawcy który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę cenową. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 w Siedlcach, po zaakceptowaniu wyników postępowania przez Zarząd Spółki. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62.
STBS.Z. 20 / 2018 Siedlce, dnia 18 stycznia 2018 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Wykonanie usług polegających na deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji oraz dezodoryzacji budynków mieszkalnych będących w zasobach Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. oraz budynków komunalnych Miasta Siedlce. Usługa deratyzacji powinna być wykonana godnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Siedlce w sprawie zasad przeprowadzania obowiązującej deratyzacji na terenie miasta Siedlce obowiązującym w 2018 r. Deratyzacja będzie przeprowadzana dwa razy w roku w terminach od 1 kwietnia do 28 kwietnia oraz od 1 października do 28 października. Usługa będzie polegała na:
- wyłożeniu na terenie wszystkich nieruchomości trutek do zwalczania szczurów, szczególnie w miejscach pojawiania się i żerowania gryzoni tj. w pomieszczeniach gospodarczych, osłonach i wiatach śmietnikowych, korytarzach piwnicznych, węzłach i kanałach ciepłowniczych, kanałach sanitarnych i studzienkach kanalizacyjnych, itp.
- umieszczeniu w miejscach wyłożenia trutki ostrzeżenia o treści: „UWAGA! Trucizna przeciw szczurom! Niebezpieczeństwo zatrucia ludzi i zwierząt.”,
- stałym uzupełnianiu preparatów do zwalczania gryzoni,
- usuwaniu padłych w czasie deratyzacji gryzoni w ciągu 12 godzin.
Po każdej deratyzacji należy dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie wykonania usługi w formie protokołu z wykonanych czynności.
Poza ww. zakresem Zamawiający, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, zleci Wykonawcy zrealizowanie usług w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji oraz dezodoryzacji według stawek zgodnych z ofertą.
Umowa o wykonanie usługi zostanie zawarta na 1 rok, do dnia 31 grudnia 2018 r.
W ofercie należy podać stawkę netto za wykonanie usługi:
- w zakresie deratyzacji,
- w zakresie dezynsekcji,
- w zakresie dezynfekcji,
- w zakresie dezodoryzacji
za każdą klatkę schodową w budynkach w zasobach Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. oraz w budynkach komunalnych Miasta Siedlce.
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował ceną usług, gdzie największą wagę będzie miała cena deratyzacji.
Umowa z wybranym w postępowaniu Wykonawcą zostanie zawarta w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 w Siedlcach, po zaakceptowaniu wyników postępowania przez Zarząd Spółki. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia procedury w dowolnym momencie postępowania. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62.
Ofertę należy złożyć do dnia 30 stycznia 2018 r.
STBS.Z. 11 / 2018 Siedlce, dnia 8 stycznia 2018 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Wykonanie okresowej kontroli i czyszczenia przewodów kominowych, dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. i budynkach komunalnych Miasta Siedlce oraz na doraźne wykonywanie robót budowlanych związanych z przebudową kominów i przewodów kominowych, montażem nasadek kominowych i innych urządzeń kominiarskich poprawiających działanie wentylacji grawitacyjnej i innych robót kominiarskich”. Materiały niezbędne do wykonania robót dostarczy STBS. Umowa o wykonanie usługi zostanie zawarta na czas określony, od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. (projekt umowy, formularz oferty dostępny u zamawiającego). Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62 wew. 27. Termin składania ofert do 18 stycznia 2018 r.
STBS.Z. 424 / 2017 Siedlce, dnia 19 grudnia 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: Hurtowa dostawa środków czystości, chemii gospodarczej oraz materiałów i sprzętu niezbędnego do utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych i zasobach mieszkaniowych Siedleckiego „TBS” oraz komunalnych zasobach Miasta Siedlce". Materiały będą kupowane sukcesywnie (w miarę potrzeb) i odbierane przez upoważnionych pracowników lub dostarczane przez Wykonawcę do działu techniczno -eksploatacyjnego STBS. Ponadto należy określić godziny pracy hurtowni w dni powszednie, soboty Dostawca powinien posiadać placówkę handlową (przedstawiciela, oddział, filię w Siedlcach). Termin realizacji zamówienia wynosi 2 dni. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62 wew. 27. Termin składania ofert do 28 grudnia 2017 r.
STBS.Z. 425 / 2017 Siedlce, dnia 18 grudnia 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Hurtowa dostawa materiałów branży ogrodniczejogrodniczej potrzebnych do pracy na stanowisku sprzątaczka i konserwator w zasobach Siedleckiego„TBS” i komunalnych zasobach Miasta Siedlce ” Materiały będą kupowane sukcesywnie (w miarę potrzeb) i odbierane przez upoważnionych pracowników lub dostarczane przez Wykonawcę do działu techniczno -eksploatacyjnego STBS. Ponadto należy określić godziny pracy hurtowni w dni powszednie, soboty. Dostawca powinien posiadać placówkę handlową (przedstawiciela, oddział, filię w Siedlcach). Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62 wew. 27. Termin składania ofert do 28 grudnia 2017 r.
STBS.Z. 389 / 2017 Siedlce, dnia 15 grudnia 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o ponowieniu zapytania ofertowego mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Hurtowa dostawa materiałów branży elektrycznej potrzebnych do konserwacji i bieżących napraw instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. oraz budynkach komunalnych Miasta Siedlce”. Materiały będą kupowane sukcesywnie (w miarę potrzeb) i odbierane przez upoważnionych pracowników STBS. Ponadto należy określić godziny pracy hurtowni w dni powszednie, soboty oraz ewentualnie informację o możliwości pilnego zakupu materiałów do usunięcia awarii w święta i dni ustawowo wolne od pracy. Dostawca powinien posiadać placówkę handlową (przedstawiciela, oddział, filię w Siedlcach). Termin realizacji zamówienia wynosi 2 dni. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62 wew. 27. Termin składania ofert do 21 grudnia 2017 r.
STBS.Z. 414 / 2017 Siedlce, dnia 13 grudnia 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Wykonanie usług z podnośnika samochodowego”. W ramach usługi wykonywane będą następujące roboty:
- usuwanie sopli lodowych oraz nawisów śnieżnych z dachów budynków,
- usuwanie nasypów śnieżno – lodowych z dachów budynków,
- usuwanie z dachów liści i innych zanieczyszczeń (np. gałęzi) utrudniających swobodny spływ wody,
- czyszczenie i udrażnianie rynien i rur spustowych,
- wykonywanie naprawy obróbek blacharskich,
- sprawdzenie szczelności pokrycia dachowego, z przedstawieniem stosownego protokołu,
- zabezpieczanie budynków przed gołębiami i innym ptactwem,
- montaż na wysokości kolców przeciwko gołębiom,
- naprawa instalacji odgromowych,
- wykonywanie innych prac na wysokości wymagających użycia podnośnika samochodowego.
Czas reakcji na wykonanie usługi ustala się do 24 godzin od zgłoszenia przez Zleceniodawcę potrzeby jej wykonania.
Ofertę należy złożyć na 2 rodzaje podnośników:
- podnośnik o wysokości podnoszenia minimum 20 m, z wysięgiem bocznym minimum 8 m o „lekkiej” budowie i dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.
- podnośnik o wysokości podnoszenia powyżej 20 m, z wysięgiem bocznym minimum 15 m. Dopuszczalna masa całkowita może przekroczyć 3,5 t.
Ofertę należy złożyć do dnia 20 grudnia 2017 r.
STBS.Z. 402 / 2017 Siedlce, dnia 6 grudnia 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Hurtowa dostawa materiałów branży sanitarnej (hydraulicznych) potrzebnych do konserwacji i bieżących napraw instalacji sanitarnych (wodno – kanalizacyjnych, gazowych i centralnego ogrzewania) w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. oraz budynkach komunalnych Miasta Siedlce”. Materiały będą kupowane sukcesywnie (w miarę potrzeb) i odbierane przez upoważnionych pracowników STBS. Ponadto należy określić godziny pracy hurtowni w dni powszednie, soboty oraz ewentualnie informację o możliwości pilnego zakupu materiałów do usunięcia awarii w święta i dni ustawowo wolne od pracy. Dostawca powinien posiadać placówkę handlową (przedstawiciela, oddział, filię w Siedlcach). Termin realizacji zamówienia wynosi 2 dni. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62 wew. 27. Termin składania ofert do 15 grudnia 2017 r.
STBS.Z. 403 / 2017 Siedlce, dnia 6 grudnia 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Hurtowa dostawa materiałów branży budowlanej potrzebnych do bieżących napraw i prac budowlanych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. oraz budynkach komunalnych Miasta Siedlce”. Materiały będą kupowane sukcesywnie (w miarę potrzeb) i odbierane przez upoważnionych pracowników STBS. Ponadto należy określić godziny pracy hurtowni w dni powszednie, soboty oraz ewentualnie informację o możliwości pilnego zakupu materiałów do usunięcia awarii w święta i dni ustawowo wolne od pracy. Dostawca powinien posiadać placówkę handlową (przedstawiciela, oddział, filię w Siedlcach). Termin realizacji zamówienia wynosi 2 dni. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62 wew. 27. Termin składania ofert do 15 grudnia 2017 r.
STBS.Z. 386 / 2017 Siedlce, dnia 29 listopada 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Obsługa informatyczna systemów komputerowych Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. z uwzględnieniem wszelkich problemów informatycznych związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym”. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62 wew. 27. Termin składania ofert do 11 grudnia 2017 r.
STBS.Z. 389 / 2017 Siedlce, dnia 29 listopada 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Hurtowa dostawa materiałów branży elektrycznej potrzebnych do konserwacji i bieżących napraw instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. oraz budynkach komunalnych Miasta Siedlce”. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62 wew. 27. Termin składania ofert do 11 grudnia 2017 r.
STBS.Z. 362 / 2017 Siedlce, dnia 27 listopada 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Konserwacja i naprawa platform schodowych dla osób niepełnosprawnych w następujących budynkach: ul. Daszyńskiego 6, ul. Starowiejska 60A, ul. Gospodarcza 10, ul. Gospodarcza 12 i ul. Młynarska 14 w Siedlcach”. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62 wew. 27. Termin składania ofert do 8 grudnia 2017 r.
STBS.Z. 385 / 2017 Siedlce, dnia 27 listopada 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Wykonanie usługi wyrównania przed zimą dróg gruntowych, odśnieżania i posypywania materiałem uszortniającym dróg, parkingów, chodników i podjazdów do garaży w okresie zimowym, polegającą na sprzątaniu sprzętem mechanicznym śniegu bezpośrednio po opadach atmosferycznych oraz likwidowania śliskości dróg, parkingów, chodników i podjazdów do garaży”. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62 wew. 27. Termin składania ofert do 8 grudnia 2017 r.
STBS.Z. 385 / 2017 Siedlce, dnia 27 listopada 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Wykonanie usługi wyrównania przed zimą dróg gruntowych, odśnieżania i posypywania materiałem uszortniającym dróg, parkingów, chodników i podjazdów do garaży w okresie zimowym, polegającą na sprzątaniu sprzętem mechanicznym śniegu bezpośrednio po opadach atmosferycznych oraz likwidowania śliskości dróg, parkingów, chodników i podjazdów do garaży”. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62 wew. 27. Termin składania ofert do 8 grudnia 2017 r.
STBS. Z. 47/2017 Siedlce, dnia 3 lutego 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Hurtowa dostawa materiałów branży budowlanej potrzebnych do bieżących napraw i prac budowlanych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o. oraz budynkach komunalnych Miasta Siedlce”. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62. Termin składania ofert do 12 lutego 2017 r. godz. 12:00.
STBS. Z. 62/2017 Siedlce, dnia 15 lutego 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Wykonanie monitoringu nowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych Spółki przy ul. Gospodarczej 15 i 17 w Siedlcach”. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62. Termin składania ofert do 17 lutego 2017 r. godz. 12:00.
STBS. Z. 83/2017 Siedlce, dnia 7 marca 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy zadania: „Wykonanie usługi serwisowania samochodów służbowych Siedleckiego TBS Sp. z o.o.”. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62. Termin składania ofert do 17 marca 2017 r. godz. 10:00.
STBS. Z. 108/2017 Siedlce, dnia 20 marca 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie Wykonawcy okresowej kontroli przewodów kominowych w budynkach Siedleckiego „TBS” Sp. z o.o., budynkach komunalnych Miasta Siedlce oraz na doraźne wykonywanie robót kominiarskich. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62. Termin składania ofert do 24 marca 2017 r.
STBS. Z. 217/2017 Siedlce, dnia 21 lipca 2017 r.
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. informuje o wszczęciu postępowania mającego na celu wyłonienie dostawcy samochodu osobowego używanego. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 5 Regulaminu ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro obowiązującego w Siedleckim „TBS” Sp. z o.o. Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Spółki przy ul. Starowiejskiej 60 lub pod nr tel. (25) 644-95-62. Termin składania ofert do 7 sierpnia 2017 r. godz. 12:00.